NA 022
DKE German Commission for Electrical, Electronic & Information Technologies of DIN and VDE
DIN EN 50122-2 ; VDE 0115-4:2011-09 [Withdrawn] referenced in following documents:
Document number | Edition | Title |
---|---|---|
DIN 45673-9 | 2015-08 | Mechanical vibration - Resilient elements used in railway tracks - Part 9: Laboratory test procedures for discrete resilient rail fastening systems More |
DVGW GW 21 | 2014-02 | Beeinflussung von unterirdischen metallischen Anlagen durch Streuströme von Gleichstromanlagen; textgleich mit der AfK-Empfehlung Nr. 2 More |
DVGW GW 22 | 2014-02 | Maßnahmen beim Bau und Betrieb von Rohrleitungen im Einflussbereich von Hochspannungs-Drehstromanlagen und Wechselstrom-Bahnanlage; textgleich mit der AfK-Empfehlung Nr. 3 und der Technischen Empfehlung Nr. 7 der Schiedsstelle für Beeinflussungsfragen More |
AfK 2 | 2014-02 | Beeinflussung von unterirdischen metallischen Anlagen durch Streuströme von Gleichstromanlagen More |
DIN EN 50388 ; VDE 0115-606:2012-12 | 2012-12 | Railway Applications - Power supply and rolling stock - Technical criteria for the coordination between power supply (substation) and rolling stock to achieve interoperability; German version EN 50388:2012 + AC:2012 More |
DIN EN 50526-2 ; VDE 0115-526-2:2014-07 | 2014-07 | Railway applications - Fixed installations - D.C. surge arresters and voltage limiting devices - Part 2: Voltage limiting devices; German version EN 50526-2:2014 More |
DIN EN 50617-1 ; VDE 0831-617-1:2016-05 | 2016-05 | Railway applications - Technical parameters of train detection systems for the interoperability of the trans-European railway system - Part 1: Track circuits; German version EN 50617-1:2015 More |
DIN VDE 0105-100 ; VDE 0105-100:2015-10 | 2015-10 | Operation of electrical installations - Part 100: General requirements More |
SfB TE 7 | 2014-02 | Maßnahmen beim Bau und Betrieb von Rohrleitungen im Einflussbereich von Hochspannungs-Drehstromanlagen und Wechselstrom-Bahnanlagen More |
VDV 504 | 2013-06 | Insulated rail joints More |